DRUŠTVO KNJIŽNIČARA BILOGORE, PODRAVINE I KALNIČKOG PRIGORJA
Čast nam je pozvati Vas na 29. godišnju skupštinu Društva knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničkog prigorja koja će se održati 10. lipnja 2011. u Đurđevcu u Hotelu Picok.
PROGRAM RADA
9,00 – 9,30 okupljanje u knjižnici; šetnja od knjižnice do dvorane u Hotelu Picok
9.45 – 13.00 STRUČNI DIO:
9,45 – 10,00 otvaranje Skupštine, pozdrav domaćina
10,00 – 11,00 Upravljanje marketinškim događajima u knjižnicama – interaktivno predavanje Jurice Pavičića (Ekonomski fakultet Zagreb), Nikše Alfirevića (Ekonomski fakultet Split), Valentina Besednika (Megafon d.o.o.)
11,00 – 11,30 Kampanja Hrvatskoga knjižničarskog društva: Imam pravo znati, imam pravo na knjižnicu – Alemka Belan Simić
11,30 – 12,00 – STANKA – razgledavanje postera
12.00 – 12.45 PRIMJERI DOBRE PRAKSE:
12.00 – 12.15 Knjižnica u gostima ili Ususret korisničkoj javnosti – Irena Hlupić – Rašo i Vjeruška Štivić
12.15 – 12.30 Europski fondovi – kako do novca – Melita Schmitz
12.30 – 12.45 Konferencija IFLA-e u Gothenburgu (Švedska) 2010.– Kristian Ujlaki
12.45 -13.00 predstavljanje 13. broja Sveska – glavna urednica Zorka Renić
13.00 – 13.30 RADNI DIO:
1. Izvješće tajnice, blagajnice, Nadzornog odbora te članova komisija i sekcija HKD-a o radu u proteklom razdoblju.
2. Prijedlog programa rada i Financijskog plana društva za naredno razdoblje
3. Rasprava i usvajanje izvješća, Programa rada i Financijskog plana
13.30 – 13.45 – dodjela nagrada Najknjižničarima i zahvale
Molim da prijavite svoj dolazak na skupštinu kako bi mogli organizirati dovoljan broj sjedećih mjesta i ručak. U prijavi navedite ime i prezime, knjižnicu, adresu i kontakt.
Prijaviti se možete na
mob 098/1727282 (Rajna Gatalica), 099/7032635 (Vinka Jelić Balta), fax: 043/227-176,
mail: rajna.gatalica@gmail.com, gradska.knjiznica.cazma@email.t-com.hr
VAŽNO! U pauzama za vrijeme trajanja Skupštine bit će organizirano primanje uplata članarine, stoga molimo članove da u što većem broju tijekom Skupštine podmire svoju obvezu. (godišnja članarina iznosi 50,00 kn)